wtorek, 8 lipca 2014

Powitanie !


Hejka wszystkim !




Mam na imię Kasia, ale wolę Kate.
Teen Wolf to mój ulubiony serial.
Postanowiłam stworzyć o nim bloga 
bo zawsze chciałam mieć jakiś blog.
Wiem, że jest już 4 sezon ale nie obchodzi mnie to :) 
 Jestem dość nie normalną dziewczyną.
Więcej o mnie może kiedyś ^^

To jest mój pierwszy blog, więc nie wszystko
na razie ogarnęłam.
Wiele rzeczy jeszcze nie wiem.
Mam nadzieję, że ktoś tu będzie zaglądał. 
W najbliższym czasie nie mam nic do roboty, więc mam plany
dodać już kilka postów na temat serialu.
Wygląd bloga w przyszłości też się pewnie zmieni
jak więcej będę wiedziała.

Pozdrawiam :)
                                                                                                                        ~K



1 komentarz:

  1. Hej :) Kolejny blog o Teen Wolf :)) Nie ma co, wiadomości o serialu nigdy za wiele, także będę wpadać na pewno. Zwłaszcza, że posty wydają się ciekawe, jest dużo zdjęć. Wpiszę się więc na listę bezwzględnej obecności.
    Tylko taka mała rada - staraj się unikać błędów. Wiem, że każdemu się one zdarzają, ale czasem utrudniają czytanie i zniechęcają.
    (W powyższym - nienormalną piszemy razem; przed bo brak przecinka) Niby nic takiego, ale przyjemniej się czyta kiedy wszystko jest na swoim miejscu.
    Także pozdrawiam i wytrwałości w prowadzeniu bloga :))

    Zapraszam:
    http://the-white-phoenix-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń